Storslagna planer

Tja tja bloggen.
Skämt å sido.

Dessa två dagar som gått har jag vart hundlös. Lämnade Kelly hos min pappa och stack till mamma för lite ensamtid innan vi åker iväg till Blekinger över julen.
Men det betyder inte att jag inte har haft hund i huvudet. Jag har fixat och donat, och så småningom kanske det blir en förändrig med bloggen! spännande spännande 🙂

Nu ska jag ta igen all tid utan Kelly vilket betyder att vi ska ut på en långpromenad och jag ska för första gången lägga ett litet personspår.
Sedan ska jag fixa med Kellys nya freestyle låt och börja planera den lite!

112
Denna bilden tog jag in November tror jag, vart tog detta fina vägen?

Imorrn blir det förhoppningsvis en lite hundträff för Kelly. Min kompis mitt emot gatan ska kanske överta en liten chihuahua på 1 år, så vi kanske tar en promenad då eftersom hon har lilla Kosmos på prov i en vecka!

Japp, det är storslagna planer här!

Lämna en kommentar