På gott och ont

Två negativa saker med snö:
1.Kelly får snöklumpar mellan tassarna.
2. Kelly äter så mycket snö så hon kissade inne…

Inte kul något av dom. Varje långpromenad måste jag stanna för att plocka snöklumpar som sitter mellan trampdynan så hon haltar och Kelly är i djupsnö HELATIDEN eftersom hon vägrar gå någon annan stans, det är ju så kul i snön! Men dessutom äter hon massa snö när hon jagar snöbollar och går som en grävmaskin i snön, vilket resulterade i att hon kissade inne idag, vilket hon inte gjort på flera år… segt.

Förutom detta så har det väl vart en bra dag. Blev lite miljöbyte och träning när Kelly fick följa med på loppis i ett garage. Nä, kul tyckte hon inte att det var men bra ljudträning och socialträning var det, eftersom hon fick gå lungt vid sidan helatiden.
´Mamma var även snäll och tog Kelly till skogen och gick en promenad, medan jag var på badhus. Ja, för en gång skull prioriterade jag bort Kelly och gick med lillebror och badade. Känner mig helt slut i kropp och knopp just nu. Men tyvärr så har jag en hel hög läxor som väntar på mig.

SONY DSC
Gammal bild, men detta kallar jag tvångsgosa, väldigt mysig grej, det var säkert jag som uppfann det dessutom

Lämna en kommentar