Jul, nyår, och planer

Min jul 2 är nu avklarad! och det var sista julaftonen för mig i år. Är så jäkla nöjd med mina paker och förutom min fjällrävenryggsäck som jag ska ha till  hundsaker så har jag även fått Kontaktkontrakter som jag hört massa positivt om. Så nu blir det att läsa den boken 🙂 Verkar väldigt intrerssant då den är för nybörjare som tävlare som till hundvana människan. Man får bastips på saker man kan finslipa på i vardagslydnaden och det är nyttig information som får en att tänka till vad inlärning och sådant EGENTLIGEN är, dock har jag som sagt inte läst den än, men jag kan ge er ett uttlåtande sen om ni vill 😉 Fick även massa massa pengar och behövdliga och roliga andra saker.

068033

Här var det en lång text men wordpress ville inte sammarbeta och den försvann…
Men det kommer en ny där jag avslöjar samma saker igen 🙂

Lämna en kommentar